غذا در آینده

بشر آنقدر عاقل است که در آینده وقت با ارزش خود را سر تهیه غذا تلف نکند، بنابراین در خانه‌های آینده هیچ وسیله پخت و پزی وجود نخواهد داشت.

سویلنت
سویلنت نوعی پودر بی‌بو و بی‌مزه است که باید با آب قاطی شود و خورده شود. به ادعای سازنده‌اش سویلنت همه آن‌چیزی را دارد که برای سلامت بشر لازم است.

مهم‌تر آنکه می‌شود این پودر را در مدت طولانی و بدون نیاز به سردکننده‌ها حفظ کرد و حمل و نقل و نگاهداری آن آسان است و به نسبت غذاهای امروزی به مکان کوچکتری نیاز دارد.

نسخه‌های سویلنت نشان می‌دهد که در ابتدا این پودر حتی خطرناک بوده، و تا شناخت کامل بدن انسان و نیازهایش نمی‌توان ادعادی کامل بودن یک غذا را پذیرفت.

اما می‌شود قبول کرد که سویلنت غذای آینده است، شاید لازم شود کاری کرد که بشر با خوردن آن احساس کند که غذای مورد علاقه‌اش را می‌خورد تا دچار کمبود عاطفی غذایی نگردد.

دگرگونی
به احتمال، در آینده کار بدنی وجود نخواهد داشت و حداکثر تلاش روزانه یک انسان می‌تواند فشردن چند دکمه باشد. از این رو، و به احتمال، در آینده نیازی به دست و پا و معده و روده و آلت جنسی و خیلی چیزهای دیگر نداشته باشیم، و برای اولین بار منتظر نخواهیم ماند تا برای تغییر اندام‌ها هزاران سال صبر کنیم.

در آینده انسان‌ها نه پیر می‌شوند، نه می‌میرند، و نیازی به تولید مثل نخواهند داشت، به احتمال مغز انسان، و فقط مغز انسان‌ها تنها بخشی از کالبد انسان‌ها خواهد بود که باقی می‌مانند و درون محفظه‌های ویژه برای ابد حفظ خواهند شد و باقی اندام‌ها محو و منهدم خواهند شد.

مغزها نیاز به مواد غذایی اندکی خواهند داشت و این مواد بصورت تزریقی خورانده می‌شوند.

محفظه‌های ویژه کار چشم و ارتباطات با دیگر انسان‌ها و کنترل و هدایت را با فرمان مغز انجام خواهند داد!

هیچ نظری موجود نیست: