کانال‌های ماهواره ای شخصی -شبکه‌های اجتماعی فردا

همانطور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی، موبایل و تلویزیون و کامپیوتر و اینترنت درهم ادغام می‌شوند. احتمالا سری جدید موبایلها ترکیبی از اینها و به شکل و اندازهٔ یک قلم یا شانه یا گل سر خواهند بود. با فشار دادن دکمه‌ای، پردهٔ سه بعدی نمایش که با چشم عادی قابل رویت است و اندازه‌اش قابل تغییر می‌باشد، در برابرتان ظاهر خواهد کرد- صفحه کلید آن هم اگر لازم باشد- چیزی در همان مایهٔ صفحهٔ نمایش خواهد بود.
اما حتی پیش از به بازار آمدن یا تکمیل و ترکیب این ابزار، دور از ذهن نخواهد بود که با ارزان شدن خدمات ماهواره‌ای، شاهد شبکه‌های اجتماعی ماهواره‌ای باشیم.
در این شبکه‌های جهانی تلویزیونی، جای نوشته‌ها را صدا و تصویر پرخواهد کرد. اینترنت به شکل فعلی به تاریخ سپره خواهد شد. موبایلها جای ماوس را خواهند گرفت و تعدادها کانالهای زنده و احتماعی واشتراکی ماهواره‌ای از میلیارد فزون‌ترخواهد شد.

امروز نیز می‌توان کانال‌های ماهواره‌ای را یافت که از طریق نشان دادن پیام کوتاه بینندگان، بصورت نواری متحرک ، بیننده را دچار سرگیجه می‌کنند. اما امکانات جدید در آینده تحولی در ارتباط و نمایش این نوع کانالهای اجتماعی ماهواره‌ای پدید خواهند آورد.

هیچ نظری موجود نیست: